Prekių Pristatymo Sąlygos

  1. Pristatymo Teritorija

    • Prekės pristatomos į visas Lietuvos teritorijas ir Europos Sąjungos šalis. Kai kurios išimtys gali būti taikomos atokiose vietovėse arba specifinėse valstybėse.
  2. Pristatymo Laikas

    • Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir prekės prieinamumo sandėlyje. Standartiškai pristatymas Lietuvoje trunka nuo 1 iki 5 darbo dienų, o į kitas ES šalis – nuo 5 iki 14 darbo dienų.
  3. Pristatymo Kaina

    • Pristatymo kaina priklauso nuo prekės svorio, dydžio ir pristatymo vietos. Detalios pristatymo kainos nurodomos užsakymo metu.
  4. Pristatymo Būdai

    • Prekės gali būti pristatomos per kurjerius, pašto tarnybas arba į paštomatus. Pirkėjas gali pasirinkti pristatymo būdą užsakymo metu.
  5. Pristatymo Patvirtinimas

    • Po užsakymo pateikimo, pirkėjas gauna patvirtinimą elektroniniu paštu su užsakymo detale ir numatomu pristatymo terminu. Pristatymo dieną gali būti atsiunčiama papildoma informacija su pristatymo laiku arba sekimo numeriu.

Prekių Grąžinimo Sąlygos

  1. Grąžinimo Teisė

    • Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo prekės gavimo be priežasties nurodymo, vadovaujantis ES vartotojų teisėmis ir Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
  2. Grąžinimo Procedūra

    • Norint grąžinti prekę, pirkėjas privalo apie tai pranešti pardavėjui raštu (el. paštu arba per specialią formą pardavėjo interneto svetainėje) ir nurodyti užsakymo numerį bei grąžinamos prekės informaciją.
  3. Prekių Būklė

    • Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepažeista ir originalioje pakuotėje. Prekės, kurios buvo naudotos ar sugadintos, gali būti nepriimtos arba už jas gali būti taikomas vertės sumažėjimo mokestis.
  4. Grąžinimo Išlaidos

    • Grąžinimo išlaidos paprastai tenka pirkėjui, nebent prekė buvo brokuota arba neatitiko užsakymo. Tokiu atveju grąžinimo išlaidas padengia pardavėjas.
  5. Kompensacija

    • Pinigų grąžinimas atliekamas per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo ir patikrinimo. Kompensacija pervedama į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
  6. Išimtys

    • Kai kurios prekės, pavyzdžiui, greitai gendantys produktai, higienos prekės, atidarytos programinės įrangos pakuotės, gali būti negrąžinamos. Šios išimtys yra aiškiai nurodytos pardavėjo svetainėje ir prieš pirkimą informuotos pirkėjui.